Jaka jest procedura zakupu biletu autokarowego w przypadku zamówienia telefonicznego?

Chcąc telefoniczne zamówić bilet autokarowy należy połączyć się z naszą Infolinią pod numerem: +48 (41) 249 03 22 (numer stacjonarny w Polsce). Należy naszemu Konsultantowi podać następujące dane: miejscowość wyjazdowa, miejscowość docelowa, termin przejazdu, dane kontaktowe i personalia pasażera. Po przyjęciu zamówienia zostanie wysłana wiadomość na adres e-mail podany w rozmowie, który zawierać będzie takie informacje jak: miejsce odjazdu i przyjazdu autokaru wraz z godziną i dokładną datą oraz dane do wykonania płatności za bilet – kwota, tytuł płatności i numer rachunku bankowego. Płatność może zostać zrealizowana np. przelewem bankowym. Po dokonaniu płatności należy natychmiast wysłać potwierdzenie dokonania przelewu na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub faks: +48 (41) 249 03 22. Następnie na podany adres e-mail zostanie wysłany bilet, który należy wydrukować i posiadać go przy sobie podczas wsiadania do autokaru.

 

Bilety autokarowe - przydatne informacje

Nasze stacjonarne biuro podróży

Biuro Podróży "YES"
27-400 Ostrowiec Św.
ul. Sienkiewicza 66

tel./fax (+48) 41 249 03 22

...