Kupiłem bilet autokarowy - gdzie mogę go odebrać?

Płatność za bilet autokarowy jest dokonywana przy użyciu bezpiecznego połączenia szyfrowanego. Bezpieczeństwo Twojej transakcji gwarantuje certyfikat SSL zaufanej instytucji autoryzującej. Płatność za bilet można wykonać przelewem automatycznym, kartą kredytową lub przelewem ręcznym. Po wybraniu systemu płatności należy nacisnąć przycisk "dalej". Po zapłaceniu należy przejść dalej, aby wydrukować bilet. UWAGA: wydrukowany bilet jest niezbędny, aby wsiąść do autokaru. Zawiera on m.in. unikalny numer GID Biletu. Po pomyślnym zakupie biletu zostanie wysłany na podany e-mail wynik transakcji. Jeśli po zapłaceniu nie będzie można wydrukować biletu - prosimy o sprawdzenie e-mail lub o kontakt z nami!

 

Bilety autokarowe - przydatne informacje

Nasze stacjonarne biuro podróży

Biuro Podróży "YES"
27-400 Ostrowiec Św.
ul. Sienkiewicza 66

tel./fax (+48) 41 249 03 22

...